بالفيديو| تعليق ناري وساخر من تامر أمين على تحرش عمرو وردة.. ورسالة إلى ميريهان

بالفيديو| تعليق ناري وساخر من تامر أمين على تحرش عمرو وردة.. ورسالة إلى ميريهان

علق الإعلامي تامر أمين على أزمة التحرش التي فجرتها عارضة الأزياء ميرهان كيلر ضد عمرو وردة نجم المنتخب المصري على هامش تواجد الأخير برفقة الفراعنة في معسكره المغلق حالياً، حيث يخوض منافسات كأس الأمم الأفريقية لكرة القدم 2019.

فأكد أمين خلال حلقة الأمس من برنامج “أخر النهار” المذاع على قناة النهار قائلًا “الواقعة حصلت، باعتراف المسؤولين، وكلام الكابتن إيهاب لعيطة اللي هو مدير المنتخب واللي ملازم للاعبين، هو مش تحرش بالفعل، هو تحرش على السوشيال ميديا، يعني مفيش احتكاك حصل، تحرش تخيلي”.

وتابع أمين “الواقعة بالظبط اللي حصلت إن وردة وكوكا والونش وأيمن أشرف قاعدين بالليل فاضيين، وماسكين الموبيلات، حابوا يعملوا لعبة سخيفة، اللي هو يا جماعة تعالوا نختار حاجة عشوائية، نبعت لها مسدح تأثر فيها أكتر وهترد على مين”.

وأضاف “هي لعبة غير أخلاقية وسخيفة، بس في النهاية هي لعبة، أخرها إن يتقرص ودنهم بصفة عامة في الحياة، وبصفة خاصة لما تكون في معسكر المنتخب وبتمثل مصر، يتقال لهم عيب كده وميصحش، وركز، واسحب الموبيلات منهم بالليل، عشان تضمن إن اللاعيبة تنام وتركز، أكثر من كده يبقى أنت عايز تعمل فتنة في المجتمع”.

وسخر قائلًا”مينفعش وردة والونش يتحرشوا بمحمد رمضان، ده محمد رمضان يتحرش بعشرة زيهم، أكيد ميريهان دي كانت فرحانة، صلي على الني واقلع الباروكة دي يلا”.

https://www.youtube.com/watch?v=Xbvh0kXivBE