نكت متزوجين جديدة : نكت مصرية للمتزوجين 2014 تموت من الضحك

نكت متزوجين جديدة : نكت مصرية للمتزوجين 2014 تموت من الضحك

نكت متزوجين ننشرها لكم على مصر فايف من أجل الترفيه والضحك والفرفشة نقدم لكم مجموعة كبيرة من النكت قرائنا الأعزاء ، نكت مصرية خاصة بالمتزوجين من أجل الضحك والتريقة وقضاء وقت ممتع مع الأصدقاء على مواقع التواصل الإجتماعي وأثناء التصفح على الأنترنيت ، حتى تتمكنوا من جمع عدد كبير ورصيد كويس من النكت ، حتى تتبادلوها مع أصدقائكم قرائنا الكرام ، نكت المتزوجين هي مجموعة من الصور للتريقة والضحك على المتزوجين ومن أجل أن يتبادلوها الأزواج على مواقع التواصل الإجتماعي ، حتى يكون لديكم رصيد كبير من النكت الرائعة والنكت المضحكة ، حيث الكثير من الأشخاص يبحثون للتريقة والضحك على زملائهم المتزوجين والكثير من البنات تحب تتريق وتضحك على زميلتها المتزوجات ، ونحن طاقم مصر فايف ننشر لكم مجموعة كبيرة من نكت المتزوجين عشان تتبادلوها مع أصدقائكم .

نكت متزوجين جديدة : نكت مصرية للمتزوجين 2014 تموت من الضحك 7نكت متزوجين جديدة : نكت مصرية للمتزوجين 2014 تموت من الضحك 8نكت متزوجين جديدة : نكت مصرية للمتزوجين 2014 تموت من الضحك 9نكت متزوجين جديدة : نكت مصرية للمتزوجين 2014 تموت من الضحك 10نكت متزوجين جديدة : نكت مصرية للمتزوجين 2014 تموت من الضحك 11نكت متزوجين جديدة : نكت مصرية للمتزوجين 2014 تموت من الضحك 12نكت متزوجين جديدة : نكت مصرية للمتزوجين 2014 تموت من الضحك 13نكت متزوجين جديدة : نكت مصرية للمتزوجين 2014 تموت من الضحك 14نكت متزوجين جديدة : نكت مصرية للمتزوجين 2014 تموت من الضحك 15نكت متزوجين جديدة : نكت مصرية للمتزوجين 2014 تموت من الضحك 16نكت متزوجين جديدة : نكت مصرية للمتزوجين 2014 تموت من الضحك 17نكت متزوجين جديدة : نكت مصرية للمتزوجين 2014 تموت من الضحك 18

نكت مصرية جديدة نكت مصرية للمتزوجين

وبعد أن قدمنا لكم نكت مصرية للمتزوجين بالصور ، الأن قرائنا الأوفياء ننشرلكم مجموعة أخرى وباقة جديدة من نكت مصرية الخاصة بالمتزوجين ، نكت مضحكة ورائعة قراء مصر فايف وإن شاء الله تنال إعجابكم :

1 : مرة وحدة قالت لجوزها: امبارح حلمت اني ترملت و قمت من النوم مفزوعة, قلها زوجها : لا لا …ان شا الله انا ولا انتي .

2 : مرة زوج متزوج وحدة غبية قال لامراتة : هانعمل جمعية كل يوم اديكى جنية وبوسة جا اخر الشهر لقى معاها تسعين جنية قالها ازاى دا ياولية قالت لة: ..اسكت …مش ابو محمد جارنا دخل بسهمين .

3 : زوج نذل مصاب في السرطان وهو على فراش الموت يقول لإبنه : اذا انا مت لا تقول ابويا مات بالسرطان قلهم انا مت بالإيدز علشان لحد يتزوج امك .

4 : مرة زوج متزوج وحدة غبية قال لامراتة : هانعمل جمعية كل يوم اديكى جنية وبوسة جا اخر الشهر لقى  معاها تسعين جنية قالها ازاى دا ياولية قالت لة: ..اسكت …مش ابو محمد جارنا دخل بسهمين .

5 : خلال حفل زواج … سأل طفل صغير أمه … لماذا تلبس العروس فستاناً أبيض؟ فردت عليه الأم … لأن اليوم هو أجمل يوم في حياتها … فأخذ الصغير يفكر قليلاً ثمسألها … ولماذا إذن يرتدي العريس بدلة سودا .

6 : اتصل واحد على زوجته وقال لها … انا ربحت مليون دولار جهزي شنطتك بسرعة … فقالت الزوجة …. طيب احمل معاي ثياب صيف أو شتاء؟ فرد عليها … شيلي كل اللي تبين المهم ما ابي تصيرين بالبيت اذا رجعت

7 :واحد ماشى مع خطيبته وأخر انسجام فقالها “عارفة أية هو الحب وأية الجواز؟قالته لا …… ‏قالها: “الحب زى النجوم الجميلة اللى فى السماء….قالتله طب والجواز؟ قالها….:دى الحفرة اللى ‏واحنا بنبص على النجوم بنقع فيها..” 

8 : مرة واحد رومانسي جدا اتزوج بنت رومانسية جدا فحبو انهم يسوو جو رومانسي  …. فقال الزوج انا اتصل عليكي تليفون من المطبخ يازوجتي وانتي تكلميني من غرفة النوم  ….. قالت الزوجة طيب …..
بعد نص ساعة كلام حبت الزوجة انها تمزح مع زوجها فقالت  ….. الحقني الحقني بابا سمعني وانا باكلمك 
فاندمج الزوج في الدور ورمى نفسه من النافذة الي للاسف كانت في الدور الرابع 

9 : وحدة دائما بتنكد على جوزها ليل نهار اتفقو انهم يخلوا يوم نكد ويوم فرح فكانت مرته بيوم الفرح تتحزم وترقص وتغنيله..بكرة النكد بكرة..

10 : مر واحد ومرته متخانقين فبطلوا يكلموا بعض فكتب لمرته صحيني الساعه 6:30 علشان عند دوام وحط الورق على السرير ونام صحي الساع 10:00 فلقى ورقه مكتوب عليها الساعه 6:30اصحى اصحى ..

11 : مر واحد ومرته متخانقين فبطلوا يكلموا بعض فكتب لمرته صحيني الساعه 6:30 علشان عند دوام وحط الورق على السرير ونام صحي الساع 10:00 فلقى ورقه مكتوب عليها الساعه 6:30اصحى اصحى ..

12 : مرة دكتور دخل عنبر فى سراية المجانين لقى واحد بيضرب نفسة بالشبشب سأل الممرضة ماله ده ؟ قالت أصله كان بيحب واحدة ومتجوزهاش ..دخل العنبر الى بعده لقى واحد بيخبط دماغة فى الحيطة قالها وده ماله قالتله اصل ده الى اتجوزها